Kızlar ilk teste göre sayı 1.2 milyondan 6 milyona, yavaş hareketli 0 dan 2 ye, morfoloji 0 dan 4 e çıktı. İleri hızlı hala 0. 1 aydır ubegon, keçi boynuzu kürü, zeytinyağında incir, haftada bir nohut yemeği, neredeyse her gün muz ve bitter çikolata yiyor. Havuçlu yeşillikli salata yapmaya çalışıyorum yemeklerde de. Sizce ilerlememiz nasıl gidiyor ? Bunlar dışında tavsiyeniz olur mu bize ?