Umudumsun098 merhaba görünce yazmak istedim.Ben de geçen yıl tüp bebek denedim ilk kez.Cok iyi bir doktor bulup Ataşehir’de 8 yumurtam toplandı 5 tanesi donduruldu,sonra transfer yapıldı 4 b kalite,boş gebelik oldu benim de maalesef.Ekimde kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim.7 yıldır evliyim bir kez tüp bebek ile boş gebelik ,şimdi kendiliğinden normal geeblik 22.haftamdayim.Nasil oldu bilmiyorum vazgeçmiştim kafamda bitirmistim tüp bebek sonrası gogsumde kist ve kireçlenme oluştu çok ağrıyor diye bir daha denemeyecegim dedim dondurulmuş embriyolarim da var.Normali için bile yumurtlama testi falan bırakmıştım her şeyi.Size de belki umut olur.Bazen kafa da bitirmek rahatlamak sağlıklı beslenmek tabi devamdi,işe yarıyor sanirim.