Beyza2727
Merhabalar gecmis olsun daha bugün balgam ve öksürük icin doktoruma gittik doktorum sürekli ılık su içmemi, nebülizatör yada buhar makinesi ile hava yolumu yumusatmami,serum fizyolojik ile burnuma yikama yapabilecegimi eve günde 2 barda sade demleme balli limonlu ıhlamur icebilecegimi soyledi tabi mumkunse sallama degil dogal ihlamur.Siz dayanamazsaniz yada gecmez ise antibiyotik tedavisine gecebilirsini tabi doktorunuz verirse benimki veriyordu fakat ben 8+7 oldugum icin ilac kullanmadan atlatmaya calisiyorum bayada bi faydasini gördüm bunlarin gecmis olsun♥️