26 hafta ikiz gebeyim şeker yüklemesi yaptırdım açlık 100 1.saat 2022 2.saat 154 çıktı 75mg şeker yüklemesi yapıldı annem de de şeker olunca doktorum insülin başlanacak kadar yüksek biraz takip et açlık tokluk parmaktan ölç böyle olursa dahiliye ile görüştürüp insülin başlayalım dedi sizde durumlar nasıl kaç çıktı ne dediler çok tedirgin oldum