AnnesileYavrusu
Orda yaşamıyorum şuanki durum nedir bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem ama doğumum geceydi doktorum cok İyiydi ama bi tek muayene de gördüm sancımı evde çektim doğum başlamıştı nerdeyse gittigimde odalar tek kişilikti doğum odası ayrı ama aynı alanda başka odaya götürdüler bi gece kaldım ve taburcu oldum. Doğumda hemşire ve ebe vardı. Bana sorarsanız ımkanınızvarsa Bilkent’e gidin ilgi mükemmel herkesten güzel yorum alıyorum. Doğum sırasında Polatlı’da tektim yeterli ilgi yoktu ama bilkentte her anlamda destek oluyorlarmış. Tekrar söylemek istiyorum. Polatlı suan ne durumda bilmiyorum belkide daha iyi durumdadır geçen senelere göre