Umay7 Arkadaşlar iki gündür felaket bel ağrısı yaşıyorum sanki kırılacak adet olacak gibi bir ağrı bacaklarım ve çatı kemiklerim çok ağrıyor ayakta 2 dk duramıyorum magnezyum kullanıyorum ama yaşayan varmı normalmi bu dönemde