Arkadaşlar ben duphaston kullanıyorum 12 saat arayla birer kez.. 10 mg.. dün gece 11 de içtim yattım sonra 1 de dalginligima geldi içtiğimi unutup tekrar aldım bişey olur mu duphaston kullanan günde 2 den fazla kullanan yada yanlışlıkla kullanan varmı aranızda doktoruma yazdım ama haftasonu olunca bakamiyor herhalde telefona şuan