Gkce27 benim de tek yumurta ikizi canım 7+5 olduk. İkiz olduğunu kalp atışı dinlemeye gittiğimizde öğrendik. İkiz olduğuna sevinemeden doktorum hemen ikiz gebelikler istediğimiz gebelik türünden değildir, risklidir vs diyerek moralimizi bozmuştu. Ama sonrasında araştırdım çocuklarını dünyaya sağlıkla getirmiş bir çok ikiz annesi var. Yani kalbini temiz tut, ne gelirse Allahtan zaten. Sen ikisini de kucağına aldığındaki o görüntüyü düşün ve kendine dikkat et, ben öyle yapıyorum 🌸