Funda54 bende yaşadım aynı sıkıntıyı hatta hala devam ediyor 22. Haftama girmek üzereyim. Siyatik ağrısı dedi doktor resmen topallıyordum artık o raddeye gelmişti. Yürüyüş yap açılır dediler meğerse iyice arttirmis oranın ağrısını. Ayaklarınızı uzatarak dinlenin maalesef yapacak pek birşey olmuyor. Bebeğin pozisyonu ve Rahim büyüdüğü için oluyormus 🥲