Merhaba anneler, 5 şubatta doğum yaptım 3 gün sonra topuk kanı alındı Tsh riskli çıktı, tekrar alındı yine riskli çıkınca şehir hastanesine çocuk endokrine yönlendirdiler oradaki tahlilde 17.99 çıktı bir hafta sonra doktor tekrar çağırdı tahlil verdik 6’ya düşmüş doktor 5’in altına düşürmemiz lazım ilaç tedavisi gerekmiyor şimdilik dedi Pazartesi tekrar gideceğiz. Sanırım 30 ve üzerine ilaç veriliyormuş bu tarz bir durum yaşayan var mı ben hamileyken hiç tiroit değerlerimde sıkıntı yoktu bu değer sonra yükselebiliyormuş da bebeğimde bir sıkıntı olmasından korkuyorum ilk bir hafta çok kötü oldum zaten lütfen bilenler yazabilir mi