35+2 hamileyim icten yanma ya da kaşıntı yok distan var doktoruma soyledjm taharetimi almam icin bir solüsyon verdi birde fitil verdi. Ancak fitili yapamiyoruz. Ilkini yapmaya calistim kuruluktan itsemde gitmedi esim yapti resmen gozumden yas geldi cok yandı , simdi ben deniyorum itsemde etsemde girmiyor. Fitil icin kayganlastirici alicam az kaldi. Onerisi olan var mi dış kısım cok rahatsiz ediyor kasintida denilemez aslinda. Rahatsızlık hissi var. Sabahta biraz sert kasidim su an yara oldu idrarada çıkamıyorum gerildim iyice