Kizlar dün kan sonuclarimi aldim ama doktor yoktu s.ocaginda . Ferritin degeri 4 cikmis 11-300 arasi olmasi gerekiyormus bugun ozele gidicez ama bu deger icin ilac mi verirler kan mi baglarlar uygulamaya gore 4+6 gunluk gebeyim. Ilk kez bu kadar dusmus g3nelde 8 e falan duserdi. Nette aratinca dusuge sebep olabilecegi bebegin gelisme geriligi olabilecegi yaziyordu. Hizli yukseltmek icin siz neler yaptiniz ilac kullanirim elbet ama dogal yoldan da desteklemek istiyorum.