Cnnsss Nisan ayında doğum yapacağım gibi görünüyor,hastane çıkışında ne giyeceğimi bilmiyorummm yani zaten hamilelik sürecinde pek birşey almadim Hastane cikisi için elbise mi olmalı alt üst mu giymeliyim hangisi rahat olur hiç bilemiyorum
momofmychildren Cnnsss ben henüz doğum yapmadım ama yengemden biliyorum elbise ile hiç rahat edemedi alt üst takım giydi o normal doğum yapmıştı ama kanama vs durumu rahatlık açısından alt üst çok rahat oldu demişti ben de muhtemelen öyle yapacağım
Bahar1 Cnnsss benim de nisan da ilk kizimda sezeryan oldum elbise giymistim rahat etmistim yine elbise giyeceğim çünkü dikis olucagi için daha rahat oluyor
Cnnsss Bahar1 benimde sezeryan mi normal mi belli değil sezeryan daha büyük ihtimal görünüyor ama bilemiyorummm
bbaby44 Cnnsss valla o halimle üst degistirmek aklima gelmezdi bile üstüme zaten kabanimi giydim ciktim zaten hastahane ortami pijama çok dogal e kapidan da arabaya biniyoruz cok sorun olmadi 😂
Kdjhjhhj Cnnsss he ya hiç sorma sezeryan a girdim anam saçim basim hep açildi Allah affetsin bu sefer bilgiliyim daha dikkatli gidicem😂
Seselif Cnnsss en son düşüneceğim şey heralde sağlıklı gireyim de bebeğimi alayım kucağıma (cümlesiyle inşallah) çıkısımızda bi şekilde olur Allah’ın izniyle 😃