Nazd1 Kızlar ben bir süredir burun spreyi kullanıyorum meğer kullanmam gerekiyormuş ama sıkmadığın takdirde asla uyuyamıyorum. Dün doktora gittiğimde önermiyoruz sadece serum verebilirim sana dedi. Bu zamana kadar kullandığım bebekte bir etki bırakmışmıdır acaba🤦🏼♀️ benim gibi bir süre kullanan var mı 🤦🏼♀️
Lilipadq Nazd1 grip olduğum dönemde dayanamadığım için kullandım. Sinomarin sprey. Ama doktorum 3 günü geçirme önermiyorum ama istediğin için yazıyorum demiştii. Bi zararı olmadı ama uzun süre kullanımı bilemiyorum
Hamileanne Nazd1 bende kullandım kronik bahar alerjisi var bende başka çarem yoktu yoksa nefes darlığından hık diye giderdim
Haticeburak06 Nazd1 bi dk siz ciddimisiniz ben 2 gün önce acildeydim gribim doktor yazdı günde 3 kez sıkıyorum 28 haftalığım zararı oluyomuymuş🙀 korktum şuan ya
Nazd1 Hamileanne bende asla uyuyamıyorum konuşamıyorum yemek yiyemiyorum tıkanınca mecbur kaldım hep🤦🏼♀️
Lilipadq Nazd1 okyanus suyu deneseniz? Bence kullamma derim ama doktorunuza danışın bi o ne diyecek bakalım
Edaadiyebiri Nazd1 ben burun bandı kullanıyorum gece yatarken çok daha etkili hiç bir zararı yok deneyebilirsiniz
Nazd1 Hamileanne ayyy umarım bişey olmamıştır çok korktum öyle duyunca 🤦🏼♀️ çok şükür sağlıkla kavuşmuşsun bebeğine🥰
Hayat31 Bilmeden yaptığımız şeyleri sayma bence kendini de üzme☺️sonuçta kim istiyerek bebeğine zarar verir. Benim şu an burun tikanikligim çok olduğu için her gece merhem sürüyorum. Ama grip olduğumda tuzlu su gibi bı sprey verdi eczane bana,onu kullandım
Nazd1 Hayat31 tabiki kimse isteyerek zarar vermez ama işte korku 🤦🏼♀️ bundan sonra artık sıkmadan ayakta kalacağım🤦🏼♀️
Nazd1 Lilipadq doktorum önermiyoruz sadece serum kullanabilirsin dedi onu aldım ama hunca zaman kullandığım zarar verdi mi onu bilemiyo Ki🤦🏼♀️
Lilipadq Nazd1 zarar verse doktor görürdü ama bir anormallik? Kaç haftalıksınız? Kullanmadan çok zorlanır mısınız acaba
Berna4839 Çok ağır bir sinüzit geçiriyorum bende bir haftadır ve nefes alamadığım için doktorum illiadin diye bir burun spreyi verdi bir sorun olmaz kullan dedi internette pek iyi şeyler yazmiyorlar ama onu kullandigim zaman burnum anında açılıyor ama bıraktığım da tekrar başa sarıyor çok yoruldum bu durumdan bende ne yapacağımı bilmiyorum
Nazd1 Berna4839 al bendende aynı yastığıa başımı koyuyorum anında tıkanıyorum gece uykumdan uyanıyorum nefessiz kalmışım zoraki sıkıyorum 🤦🏼♀️
Kubraesber16 Berna4839 Bende sinüzit ile uğraşıyorum çekmeyen bilmez berbat birşey aktara gittim papatya almaya kaynak suyun icine koyup buharına dururum diye ama aktar bana farklı birsey onerdi allah razı olsun diyorum suan resmen daha iki kez dedigini yaptim ama faydasini gordum burnum epey rahatladı gece yatmadan yarım saat önce kullanmamı önerdi yarım çay bardağı kaynak suya silme olacak sekilde tıbbi papatya kuru olarak icine atıp demleyin soğuduğunda süzüp şırıngaya çekip sırasıyla her iki burun deligine sıkın hızlıca zaten papatyanin suyu bir delikten girerken digerinden akıyor mayıs papatyası degilmis bu tıbbi papatya dedi internette baktim intihap temizleme ozelligi falan varmis baya faydali bir bitki deneyin mutlaka ins sizde fayda gorursunuz
Nazd1 Haticeburak06 bende şuan 22.haftadayım dün doktor dedi kullanmamam gerektiğini inan bilmiyorum umarım zarar vermemişimdir oğluşa🤦🏼♀️
Nazd1 Lilipadq bi sorun görüyorum demedi ama kullanmamalısın dedi tamam fiziki birşeyi yok çocuğumun ama şuan bilemediğmiz için kalıtsal bişey bırakmışmıdır diye korktum🤦🏼♀️
Merve95281 Nazd1 yok kiz bisey olmaz benim burnumda polipler var östrojenden dolayı sişiyorlar. Otrivinenin belki 10. Şisesi bitmistir hem kendi doktorum hem diger birkac doktor. Bebege zararı yok ama sen bagimli olursun dediler hep. Ama yapcak birsey yok burnum taş kesiliyor. Zaten nefes nefese kaliyorum bebekten burnum tikaninca iyice ölcek gibi oluyorum. Hic bisey olmaz merak etme
Nazd1 Merve95281 heh bende onun mentollüsünü kullanyorum bende 3-4 şişe bitiirmişimdir. Ama doktor korkuttu işte 🤦🏼♀️
eylemm09 Nazd1 ayyy o burun tıkanıklığı hamileliğimin ilk belirtileri arasındaydı ve 1 ay boyunca her gece ağladım nefes alamıyorum uyuyamıyorum ağzımdan nefes alıyorum birde ilk zamanlar çok kusuyordum hepsi bir arada olunca mafolmuştum bende bilmeden 3 çeşit burun spreyi kullandım ama gün içinde defalarca sıkardım bilmiyordum meğersem hamile olmayanlar için bile çok iyi değilmiş bağımlılık bile yapıyormuş en son eczacı bi tanıdıkla konuştum o söyledi kullanma diye bende hemen bıraktım çok şükür ki bıraktıktan 1 hafta sonra zaten geçti seni çoook iyi anlıyorum ama bende bir sıkıntı yaratmadı yani ama çok zor çoook 🤦🏻♀️
Nazd1 eylemm09 benimde hamileliğin ilk başımdan beri var neredeyse 🤦🏼♀️ kaldıki herkesde görülen bişey değilmiş hayatım maaf oldu gibi uyku yok gün içinde iletişim kurarken zorlanmak var yemek yerken tıkandığım için yemek yiyemiyorum 🤦🏼♀️
mavikalpvemavikalp Nazd1 ben 20 gün kullandım hiç bişey olmadı çünkü uyuyamıyordum artık nefes alamıyorum diye ağlıycaktım