Kızlar merhaba bugün 8haftalık oldu bebeğim kalp atısını ve bebeği görmeye gittik çok şükür gördük kalp atışını da duyduk ama doktor rahmimin kalp şeklinde olduğunu söyledi ama önemli bişey değil dedi biraz korktum benim gibi kalp şeklinde rahmi olan var mı