Ciceklibahcee benimde ikinci hamileliğim ilkimden bir dolap giyilmiş ve giyilmemiş herşey var ama 20 haftada 4 doktor da aynı cinsiyeti söyleyince anca kesinleşti şimdi almaya başladım 🙂yeni doğan vs alamasamda çok olduğu İçin 3, 6 veya 6 , 9 bakıyorum