Kızlar iki gün önce doktoruma gittim haftan dolmuş dedi c.tesi gününe kadar suyun Nisan vs sancın geldiğinde gel bunlar yoksa gel c.tesi doğum baslatacam dedi dundendir adet sancisi gibi bel ağrım var acaba gitmemelimiyim yoksa sancimimi beklemeliyim