arsaynl Nidaanur peki test ne zaman yapmıştınız benim beta değeri 0.5 çıktı kanamadan bir gün önce . Sizce gebelik olur mu . Bir de bugün test yaptım negatif . Bat 10 mart
Nidaanur arsaynl yumurtlama testi kullandığım için üç haftalıkken öğrenmiştim. Tam adet gününde de yerleşme kanaması oldu. Bugün de olmazsanız yarın yapın isterseniz. Daha net sonuç verir.