Kg vermeye başlayıp spor yapmayı, bebeğimi arabaya koyup parka çıkmayı düşünüyorum. Yeme içme değil derdim mide yanmam gececek, istediğim gibi yatabileceğim, ağrılarım gececek, onlar yeter. Sen bi dogsunda gir diyenlere nasıl gördüğümü göstereceğim. Annem kardeşim kaynanam kim ne diyorsa onların tavsiyelerini dikkate alacağım. Cok gordum karışıyorlar diye ağlayıp onlar elini eteğini çekince sudan çıkmış balık gibi kalanlari🤣 size yardımcı olmak isteyenlere izin verin rahat edin🤞