Zeehraaaa Sehri-erhan-123 doktor yazdıysa kullan canım ben enfeksiyon için değil de yerleşme kanaması olduğunda kullandım protestan onun dışında kllanmadm
Sehri-erhan-123 Zeehraaaa donaxyl fitil kullanımı çok zor işte bi türlü yapamadım sert bi fitil hap gibi o yuzden zorlanıyorum
Cnnsss Sehri-erhan-123 benimde akintim olduğu için doktor bana aynısını verdi bi kutuda 6 adet var bende sadece 3 tanesini kullanabildim çok zordu gerçekten devamını getiremedim bile düşünün
Sehri-erhan-123 Zeehraaaa jeli falan yok bildiğin hap gibi sert çok zorbe itemediğim için de erimiyo geri çıkıyo