Miracleee Mervesrsy evet bu uşaklar bizimle egleniyo 🤣 nisandan ne kadar sonra doğum olur acaba. Keşke hemen başlasa sancılarım
Dmrcn Miracleee benim pazartesi nişanım geldi dün doktor kontrolüm vardı daha tam kanala bile girmemiş doktor anca haftaya dedi bekliyorum bende pazartesi 39 oluyoruz😍
Mervesrsy Miracleee aynen valla şakacılar 😂😂 ay inşallah bir an önce başlar o zaman da ne oluyorrr nasıl ilerleyecek süreç diyorsunuz :)
Miracleee Dmrcn ay bu yıl bütün bebekler mi inatçı çıktı 🙄 Nisan gelir kanalda değil. Su gelmez sanci gelmez bu nasıl iş. 41 e kadar yolu var dedi benim doktor da. Ay bayilicam😃
Nurouz Miracleee bizde 39 olmak üzereyiz dün ilk defa sırt ve bel ağrısından yatamadım ara ara karnıma sızı da girdi gelicek sandım ama gelmedi 😂psikolojik mi bilmiyorum karnım ağrıyor gibi kendimi dinliyorum geçiyor 🙄hayırla sağlıkla gelseler artık
Miracleee Nurouz valla artık neye inanacağımı şaşırdım. Tam ağrı geliyor dakika tutuyorum kasılma sayar açıyorum geciveriyor birden. Sanırım psikolojik hepsi bu haftalarda. Doğumdan başka bisey düşünemez olduk da hakkımızda hayırlısı bakalım