Ksniak 34+2 haftaligim ve aynı korkuyu yaşıyorum en çokta doğum korkusu🥲ben normalde küçük yeni doğmuş bebeklere dokunamam kırılır bir yerine birşey olur diye,dusunuyorum nasil tutacagim nasil ustunu degistirecegim vs diye. Benimde 1 hafta ablam kalacak yanimda,1 hafta sonrasinda muhtemelen tek olacagim umarim yapabilirim 🥲