Tbyk o hissizlik ve sızı bende 1.5 yıla yakın sürmüştü, ilk 6ay orayı elledigimde sanki dişimizi uyuşturunca yanağımizda bı hissizlik hissederiz ya öyle hissizlik hissettim ve tam olarak geçmesi 1.5 yılı buldu, sezeryan yerinin şişkin olmasıda normal çok yenisiniz o da zamanla düzelecek geçmiş olsun 🌺😊