Hypenia kesinlikle sabır işi. Biz memeyi düzgün kavratana kadar annemle iki kişi bi öyle bi böyle evirip çevirmiştik oğlumu. Ters tutabilmişti mesela en son. Şöyle;

Onda da ben tam tutamadığım için annem yanımda oturup tutuyordu bebeği😅
Emzirmenin üstüne biraz mama veriyorduk. Ben de sütüm insin diye elektrikli makine ile sağıyordum her emzirmeden sonra. Makine daha iyi çektiği için bir süre sonra sütüm de geldi, bebeğim de memeyi tutmaya alıştı. İlk ay mama ile destekledim ama sonra gerek kalmadı ve 2 yaşına kadar da emzirdim.
Siz de mümkünse pompa ile sağım yapın emzirdikten sonra. Sıcak duşta da göğüslerinize yukarıdan uca doğru masaj yapın iki elinizle kavrayıp. Mümkün oldukça da bebeğinizle başbaşa kalıp ten tene temas yapın. Hem bebeği sakinleştirir, hem de sizin bebeğe olan duygularınızla sütünüz daha çabuk gelebilir.