Merhaba kızlar yumurtlama günüm 28 subatti. Bilmiyordum birliktelik yaşadık eşimle ama istiyorduk tesadüfen baktığım da yumurtlama günüm olduğunu gördüm. Sonra 1 gün arayla tekrar denedik. İlk yumurlama günü kaşığın baya ağrıdı tek taraflı sonra ertesi gün segirme oldu pıt pıt attı kasığım idrara çok çıktım bir gün kasik ağrısından uyuyamadım. Biraz ateşim arttı. Sonra kasik ağrım geçti göğüs uçlarım hassas ara da sızlıyor ama çok değil. Bugün yine sol kaşığım ağrıyor. Ama Boyle hafif hafif İlk başta akıntım coktu su an normal sizce test yapmalı mıyım? Bekleyim mi? Boyle belirti gören oldu mu?