Civcicvv Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim doktor tedbir amaçlı ilaç kullanmadan hcg değerine baktır dedi 1.20 çıktı en son bu kadara mı düşüyor 0 mı olması gerekiyordu acaba?
KuzeyinAnnesi10 Civcicvv yok canım normalde de zaten hepomizde farklıdır hamile değilim yeni doğum yaptım versem 1 3 falan çıkar benimde