Kızlar uzun uzun yazıp sizlere de bir nebze de olsa yardımcı olmak çok isterdim ☺️ Amma annelik o kadar güzel ki o kadar güzel sezeryan olsun normal doğum hepsinin kendine göre zorluğu var bebeğim bugün 4 günlük oldu şimdi göğsümde uyuyor ve onun nefes alış verişi bana tüm acılıkları unutturuyor inanın ve asla nasıl olucak diye düşünmeyin olup bitiyor 💜