Galya15 asli-dedeoglu değiştir canım hiç sorun olmaz eczaneye git sprey şeklinde istiyorum de onlar verir doktorun ilaç firması ile anlaşması vardır muhtemelen ondan ısrar ediyordur
Momofates Hangi folik asiti kullanıyorsunuz? Ben de hap içerken zorlanıyorum doktorum imom primo markasını yazdı küçücük bir ilac yapısı da jel gibi kaygan yapıda hemen gidiyor. İsterseniz bu ilacı bir deneyin
asli-dedeoglu Momofates hafta erken olduğu için onermiyorlar onu şuan öyle dedi yani foldey kullanıyorum
FyA asli-dedeoglu merhaba ben şuan 20. Haftamdayım bende aynı şekilde hiç bi şekilde hap kullanamıyorum benim folik asitimde kocamandı hiç içemedim şuanda halaa kullanmıyorum zaten zamnı geçti ilk 3 aydı yani öyle hayırlısı olsun bebişler Rabbimize emanet 🌸 gönlünü ferah tut kullanmayan insanlarda var
Momofates asli-dedeoglu ben 7 haftalığım doktorum kullanmam gerektiğini söyledi kullanıyorum suan, her doktor aynı düsüncede degil galiba her doktor farklı bir sey söylüyor
iremaskin asli-dedeoglu bendede aynı sorun vardı çok az kullanabildim zaten içtiğim gibi afedersiniz geri çıkıyordu ve 7 kiloya kadar vermiştim sonra doktoruma söyledim bıraktım. 13 e kadar devam etsen iyi olur falan demişti ama ben 9 da çoktan pes etmiştim gözümü açamıyordum.