Merhaba bende 6 gün önce doğum yaptım, tansiyonum yüksek olduğu için yatış yapıldı aynı zamanda bebeğim de makat geliş olduğu için aksi bir durumda müdahale etmek için kontrol amaçlı yatışım yapıldı. 2 saatte bir tansiyon ve nst için odama gelindi özel hastane nasıl ise o şekilde ilgi ve muamele gördüm. Tansiyon sıkıntı olduğu için doğumhane de idim odalar tek kişilikti ertesi gece de doğum yaptığım için servise aldılar. Serviste de odalar 2 kişilikti ama gayet büyüktü. Aynı zamanda bebek ve anneye çip takıyorlar bebek odadan çıktığı anda alarm çalıyor. (Denendi onaylandı) 😂