Ervaa35 Evet kızlar bende artık bir dönemin sonuna geldim sabah 7:30 da yatışım yapılcak 9:00 da doğuma alınıcam kızıma kavuşuyorum nasipse.Sizden istediğim lütfen dua edin banada.şimdiden Allah razı olsun🤲🏻😍💕🎀😘🌸😇
Taze1anne- Ervaa35 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu. Her şey gönlünüzce olsun.🤲🏻🌸🥰
063806 Ervaa35 Bende sabah 7 de yatış yapacağım oğluma kavuşacağım inşallah,uyku tutmuyor evde bir canımı bırakıp gideceğim 2.dogum çok daha stresli zor oluyormuş🥺 Ağlayıp duruyorum😢
Ervaa35 063806 bende yarın oğlumu bırakıp gidicem benımde 2. Doğumum. Sanki kalbimi bırakıp gidiyorum biliyorum iyi bakılcagını ama bensiz olmuyomus gibi geliyor🥺inşallah atlatalım da sağ salim evimize dönelim🤲🏻
063806 Ervaa35 Aminn inşallah biran evvel eve geleceğim vakti gözlüyorum şimdiden 🤲🏻.1-2 saatten fazla ayrı kalmadık hiç bensizde uyumuyor kimseden kolay kolay yemek yemez aklım kalacak hep🥺 Hastaneye yanıma gelecek bi ara sizinde gelecek mi