Herkese merhaba. 32. Haftaya gireceğim ve doktorum kendi muayenehanesini açacağı için hastaneden ayrılıyormuş. Bunu daha yeni söyledi ve fiyat konusunda da sürekli gecistiriyor. Bu yüzden kendimi salak yerine konmuş hissettim ama bu kadar zamandan sonra da başka bir doktora gitmek doğru mu bilmiyorum. Son zamanlarda doktorunu değiştiren var mı? Öyle aman aman ilgili bir doktor değil yani sabah mesaj atsam akşamina anca döner ben de çok darlamadim bu zamana kadar ancak kafam çok karışık. 😔😔😔😔