Altı yıllık evliyim evlendikten kısa bi zaman sonra yumurtalık kisti ameliyatı oldum altı yedi ay sonra hamile kaldım bu gebelik dış gebelik di sonlandırıldı sonrasında Bir yıl SONRA sağlıklı bir gebelik geçirdim ve oğlumu kucağıma aldım şuan yeni hamileyim ve dış gebelik bu da sanırım bu kadar üst üste dış gebelik geçiren var mı olduğum kist ameliyatı buna neden olabilir mi