sryldzzz İlk beta hgc 700 bir hafta sonra bugün 3000 kese görünmedi alttan muayene de de yok bir kez dış gebelik geçirdim böyle bi durum yaşayan var mı
Nergisim09 sryldzzz bnde 1 ay önce amaliyat oldum laparoskopik cerrahi ile 1000 değerim bı gün içinde 52000 oldu 6 haftalık ve kalbide atıyor du şükür iç kanama geçirmeden oldum alttan muane edip baktı tüplere yerleşmiş ti heran patlama riski vardı
lLavinia sryldzzz geç döllenme olmuş olabilir bazen kese bile 6 7 de görünüyor biraz daha bekleyin. Umarım tutunmuştur yavru🥹 stres yapmayın kendinize iyi düşünün iyi olsun