Kızlar klomen kullandım olmadı femara kullandım bu ay yine olmadı büyümüyor yumurtalar en büyüğü 9,5 mm o da bir işe yaramıyor hiç biri etki etmiyor 😔pcosum😔 bıktım artık gerçekten ben anne olamayacak mıyım diyorum bazen. Doktorum iğneye başlayacağız dedi inşallah bu sefer olur benim gibi bunları yaşayan var mı bilmiyorum ama yıprandım gerçekten
Bir de iğne kullanınca aşırı uyarılma olmasından korkuyorum yaptırmasam ayrı dert yaptırsam ayrı dert işe yarayacak mı gerçekten değecek mi bilmiyorum 😭