Ssay esra00ozdmr burda okumuştum cok vardı öyle olupta hamile kalan. Ayrıntı bilmiyorm ama allah arkadaşınızın yardmcısı olsun
Cikcik00 esra00ozdmr oluyo diyenler o girmeden nasıl hamile kalmış acaba tedavi dışında olanlar 😂 bu aynı dışarı boşaldı hamile kalır mıyım sorusuna döner yoksa
SakinaG tabii ki, vajinismus psikolojik bi rahatsizlik, gebe kalmakla hic bi alakasi yok. Hatta arkadasim dogumdan sonra vajinismusu yendi yani oyle soyleyeyim
Zeynepsa esra00ozdmr Sevginur61 Ben disparoni gibi algıladım bir an kızlar kusura bakmayın. İlişkim çok ağrılı oluyor ama oluyor. Vajinusmus da ilişki hiç olmuyor sanırım
Sevginur61 Zeynepsa evet başlarda bende vajinismus yaşadım ilişki hiçbir şekilde olmuyorki hamile kalasın
Haticerman esra00ozdmr vajinusmus zaten ilişkiye kapalı olma. Yani ilişkiye girememe bu durumda mümkünü yok hamilelik olmasının. Ha bu durumu aşıp hamile olan var mı dersen bi çok kadın var bende onlardan biriyim
Gmzgm esra00ozdmr ben varım tabi tedaviye başlamıştım ondan önce yarım bıraktım ilişki olmadı daha sonra internette şırınga yöntemini okudum denedim ve oldu kendi kendime aşılama yaptım yani çok sağlıklı bi yöntem değil ama nasil oluyo anlamayanlar icin açıklamak istedim benim bu şekilde oldu ve kendi kendime yendim vajinismusu❤️🩹
Meridaily Gmzgm kuzum şırınga yöntemini nasıl yaptın ve ilk denemende başarılı oldu mu? Sonrasında gebelikte herhangi bir sorun yaşadın mı? Sağlıksız olabilir falan diyorlar ama bazı yerlerde de çok kişi başarılı olmuş
Gmzgm Meridaily benimki baya mucizevi oldu canım sanırım sende de aynı sorun var arastirdigina göre. Nasıl anlatsam şırıngayı doldurur doldurmaz ayna koyuyodum önüme rahat gormek icin ikiniyodum açılma oluyodu o şekilde şırıngayı uyguluyodum her uygulamada temiz pet bardak ve temiz şırınga kullandım 2. Ayda tutmuştu ama hic umitli degildim fazla uygulama yapamadik diye. Denize filan gittim hic dikkat etmedim ama sonrasında erken belirtilerim basladi 1 2 hafta onceden mide bulantim oldu. Ben bu şekilde iki gebelik geçirdim ilki sağlıklı doğdu ikincisi de sağlıklı ilerliyodu ama sonrasında kalbinin durduğunu öğrendim kürtaj oldum. Ondan sonra nefes egzersizlerine basladim kendi kendime dilatorlerim vardı onceki gittigim yerden iki tane küçük onlarla hafif hafif calisiyodum sonrasinda nefesimi guzel kontrol ederek yavas yavas atlattık çok şükür