Kedi38 ben gebe değilken geçirdim yanma çok vardı afedersin 5 damla bile tutamıyordum 3 haftaya yakın sürdü antibiyotik bittikten sonra bile devam etti .. bol su içmen gerek ki gebelikte daha tetiklemiştir seni sıkışıklık… Dr unla sürekli iletişim halinde olmalısın, bian önce kurtulmaya çalış, korkutmak istemem ama enfeksiyon rahim ağzına da bulaşabilir bebek için risk olur.