Ben Yalın olsun istiyorum ama eşim sevmedi 😂 sarkici ismi olmaz diyo. Halbuki anlami falan cok guzel ben cok seviyorum ama bakalim henuz ikna edemedim 😂😂 kendi de fikir sunmuyor. Bizimki de adsiz kalacak olanlardan 😂😂😂 kedimize isim koymamız 3 ay sürmüştü. Bebeğimizde durum daha vahim 😂