Bennureyla Yatağa yatıramıyorum. Emiyor kucağımda uyuyor. Sonra bırakınca kaos . Bir günlük daha bebiş. Hep böyle mi gidecek
Hamilebirisi_06 Bennureyla hayır ama ilk 3 ay size bağımlılığı daha fazla olacak☺️ zor ama tadını çıkarın inan ki o kadar özleniyor ki o zamanlar keşke daha çok kucağıma alsaydım diyor insan
babymomy_ Bennureyla annesiiii dur daha yeni dünyaya geldi adapte olmaya çalışıyor kendini hala anne karnında sanıyor :) tabiki böyle geçecek bir süre . Bence tadını çıkar her anının
BuseBora Bennureyla sling al bağla o uyusun sende işini gücünü gör ellerinn boşa cıkar ki rahat hareket et bebek öyle istiyorsa al yat koyunna keyfini cıkar cok cabyk büyüyorlar kokusunu cek içine saglıklıya bunları dert etme kardeş
SakinaG Kendi giysinizden bir parca koya bilirsiniz yani basina, ama kokunuz uzerinde olan, belki yardimci olur. Bide yataga biraktiginizda elinizi uzerinnen bir sure cekmemeyi yaninda olmayi deneyin
Bennureyla BuseBora çok doğru. İlk gün eve geldim zaten doğumun ağırlığı üzerimde bebeğimde kucaktan inmeyince yorgunluktan bu konuyu açtım burada ama şuan tüm gün kollarımda tutarım bebişimi. Toparlandım 🥰