Elif_26
20.haftadan beri bebeğimi aşağıda taşıyorum şuan 33.haftalık olduk bilirim o kasık ağrılarını uyutmuyor insanı dönemiyorum yatakta bile sanki bebek ayağa kalkınca düşecek gibi hissediyorum :( Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Annelik çok kutsal bir şeymiş daha kucağıma almadan anladım