gebeanni Merhaba kızlar bu bulantı ilacını bana bir doktor Sabah akşam bir tane dedi başka bir doktor sadece akşam dedi ama bulantıdan duramıyorum sürekli midem bulanıyor kafama bile kaldıramıyorum artık siz ne sıklıkla içiyordunuz sabah akşam mı
Bipolyanna gebeanni ben 9.ayımdayım günümün dolmasına 4 gün var ve hala bulantılarım var prilam kullanıyorum benim bulantılarım aşırı fazlaydı 4 gün serumla beslenmiştim hastanede 3.ayımda ve prilamı gece 2 gündüz 2 adet olarak kullandım doktorum öyle uygun görmüştü
Nazli_ky55 gebeanni bn çok mide bulantısı yaşıyordum gece 2 sabah ve akşama yakın 1 alıyodum 4 adet toplam
1prenses1prens-moms gebeanni gece yatmadan 2 tane içiyordum oyle söylemişti ama çok uyku yaptı bana prizin ile değiştirdi prizin 1 tane gece yatmadan içiliyor oda
lLavinia gebeanni gece 2 tane içip uyuyorum hayatımı kurtarmıştı bu ilaç ta ki 3 4 gün öncesine kadar nasıl bulantım varsa artık ilaç da durduramıyor benimkini 🥲 ama gece 2 içiliyor sabah hiçbir şeyin kalmıyor zaten
1prenses1prens-moms Nazli_ky55 gün içinde uyuma imkanınız varsa ne güzel 3 yaşında kızım var ben bıraktım oyuzden prizen le devam☺️☺️
Aysima_19 gebeanni bana yatmadan önce 2 tane yut demişti yuttuğun sürece bulanmıyordu midem ama yutmadıgım zaman banyodan çıkamıyordum kusmaktan o günler gelmesin 😂 ama 4 . Ayda rahatlıyorsunuz bana herkes öyle derdi öyle de oldu ilacı bıraktım 4. Ayda
B1cnm 6 aydır kullanıyorum kullanmadığım zaman mide bulantısı yaşıyorum akşam yatmadan alıyorum onu aldıktan sonra bişe yemiyorum uyurken atıyorum o şekilde kullanıyorum
Reina gebeanni gece yatmadan iki tane içiyordum. Sabah kalktığımda bulantım devam ediyorsa 2 tane daha
Nazli_ky55 1prenses1prens-moms bi yarım saat uyku yeterli olıyo ama her zaman uyuyamıyorum tabi kalabalık ailede yaşayınca