Kbrumt68 Kızlar 7.2 haftalık hamileyim ilk çocuğumu sezaryan ile doğum yaptım ve şuan sezaryan yerimde aşırı kaşıntı var uyuyamıyorum kaşıntıdan bu normal mi bilenler yazsın lütfen kaşınmaması içşn ne yapmam gerekiyor
Fundahakanb Kbrumt68 Kbrumt68 benimde 2. Ye hamileyim kaşımtım çok diye krem verdi doktor işe yaradımı anlayamadım ama kaşınıyorum ara ara.
Sadeceanne2 Kbrumt68 nemlendirici sürün kaşınan yere rahatlatır. Haftası küçük bebeğin zorladı dikişleri desek değil kan değerleriniz de. Düşmüş olabilir
Kbrumt68 Fundahakanb yani ameliyat yeri aşırı kaşınıyor bide içten yani kaşıyamıyorumda beni öldürcek