EceNaz26 Tabiki hissetmesi çok güzel bir şey ama çok aktif 19 a girdik, 15. haftada başladım hissetmeye 17 den beri aşırı hareketli normal bir durum mu acaba bu kadar hareketli olması? Bazen yerimden sıçratıyor 😂
Cerenaslan EceNaz26 Aaa ben 😂 36+5 ten selamlar sesli olarak tepki veriyorum artık hareketlerine o kadar sert ve hareketli Allah kolaylıklar versin inşallah 😂
Alyami EceNaz26 28. Haftadayız ama hiç öyle değil keşke benimki de çok hareketli olsa biraz tembel gibi 😀
EceNaz26 Cerenaslan amin hepimize 😂 sizin haftanız icin normal sanki benimki biraz erken bu kadar enerji ve kuvvet 😂
Cerenaslan EceNaz26 Aa ben derken 17. Haftamdaki benden bahsetmiştim zaten o dönem zordu şimdi daha zor demek istedim😂 Ben 30. Haftalara gelirsem naparım diyodum geldim ve gördüm 🫢😂
EceNaz26 Cerenaslan aa pardon ben anlamamışım 😂 ozaman inşallah doğduklarinda sakin birer bebiş olurlar diyelim, bunu yazarken bile dans ediyor içerde valla 😂😂