Canan-_16 benimde korkum bu,direk ameliyyata alırlar. Geçen haftada bundan gittim yatış verdiler 24 saat. Ama 3 saat içinde düştü tansiyonum. Ama 10gun takip et dedi doktorum gel duruma bakacağız. Şimdi korkumdan aramıyorum ki dünden ayaktayım bugün de tansiyonum bu 🤦