Can2su Kızlar sağ tarımda yanım ağırıyor ama karnım değil tam yan kısmım böbrekler arada iğne batması gibi ağrı saplanıyor normal mı yaşayan var mı bugün doktora gittim herşey yolunda dedi
Deletedmom_88 Can2su ben de yaşamıştım, doktorum böbreklerime baktı bir problem yoktu. Muhtemelen bebiş baskı yaptığı için. Ama böbreklerle ilgili bir problem de olabiliyor yan ağrısı, kontrolünüzde doktorunuza söyleyin mutlaka bir kontrol eder
Ebruska_92 Can2su 22+2 haftayım ilk gebelik sol kasıkta zonklama ve sanki sezeryan olmuş gıbı kesi Bolgesı acıyor yan yatarken zorlanıyorum
Mrsselvinaz Can2su 22 hafta 5 günlük hamileyim sağ tarafıma benimde geceleri özellikle ağrı giriyor hemen vücudumun şeklini değiştiriyorum.Normal bebeğin büyümeye başladığı evre olduğu için sol kasığıma doğru bile bebeğin hareketlerinden kaynaklı ağrı oluyor kimi zaman.
Canan-_16 Can2su öncelikle geçmiş olsun bnm de tam olarak o haftada başladı ve 23++4 haftalıkken acil amelyata alındım böbrekte sorun vardı ve sağ böbrek özellikle bence bir üroloji git derim aksatma ben resmen son anda bebeğimi korudum diyebilirim
Can2su Deletedmom_88 acaba bende öyle düşündüm bebeğın baskısı olabilir mı çünkü yeni başladı az önce
Deletedmom_88 Can2su olabiliiiiir, kendinizi bir kontrol edersiniz devam ederse mutlaka söyleyin ama doktora
Ebruska_92 Can2su Sırt agrımı yan sırt oralar cok agrıyordu suan onlar bıttı kasık tek taraf agrıyor bebegin tekmesıde bu hafta tam hıssettım
Deletedmom_88 Can2su benim birkaç gün ağrıdı, bir gece hiç geçmedi neredeyse gündüz biraz daha rahatlıyordu. Birkaç gün sonra da kontrolüm vardı zaten iyi denk geldi .Artık pek olmuyor gibi o taraflarda
Can2su Mrsselvinaz benimde kasıkta ağrı oluyor ama hareket ettiği zaman ama ilk tada yanım ağırdı ilk hamileliğimde merak ettim
Ebruska_92 Can2su Bana magnezyum verdi doktor bol su iç dedi bide ılık su agrıya cok ıyı geliyor gobegını yıka ılık suyla
Ozlem_032 Kizlar selam gorunce yazmak istedim bugün üçüncü gün ve iki böbrek tarafımda şişlik var hissediyorum ve sol böbrek küçük benim anne karnında gelişmemiş ve şuan agrimda varr sizce bebek büyüdüğü için mi oluyor doktora gidicem ama içim rahat etmedi sizin yorumlari görünce
minnosmakarna Can2su geçmiş olsun benimde sağ arka yan ağrıyordu böbrek yani daha önce taş dusurdugum için taş sancisi sandım ama bobregimde genişleme baslamis hamilelikte olan birşey bebeğim büyüdüğü için baskı yapiyor takipte kalıcak doktorlar ilerlerse bir operasyon geçirebilirim bence urolojiye görünün bir baksinlar doğumdan sonra geçiyormus