busraltin Yarennikoo hapla alakası olduğunu düşünmüyorum bende o hapı kullandım bulantıya iyi geliyordu göğüslerim hamilelikten şişmiştir
BusraaZeynep Yarennikoo ben de geceleri yatmadan içiyordum bir haftadır işe yaramıyor ama göğüsle onun alakası yok
busraltin Yarennikoo bana gece yatmadan önce kullan demişti çok bulanırsa sabahta atarsın demişti doktor ben gece atıyordum
Aysima_19 Yarennikoo canım benimki de ağır geçti herkes 4 aylık olunca geçer dediler ve geçti 4. Aya kadar dayan geçiyor inşallah
Yarennikoo lLavinia ben ekmek falan hiç yiyemiyorum aç yatıp aç kalkıyordum bugün hap aldım bakalım inşallah düzelir yemek yemek olayı
BusraaZeynep lLavinia valla çok kötüyüm dün gece dört kez kustum beşe kadar bugün de tam çorba içtim onu komple çıkarttım yani ne olacak bi fikrim yok iyi değilim
BusraaZeynep lLavinia benim bir iki hafta işe yaradı diyebilirim yaniii hiç bulanmıyor değildi ama iyiydim ama son bi hafta on gündür işe yaramıyor kusuyorum sık sık yapacak bir şeyim de yok
Aysima_19 Yarennikoo benim doktorum gece yatmadan önce iki tane yut demişti ben o ilaç olmasaydı ne yapardım bilmiyorum hiçbir yan etkisini de görmedim hamilelikten şişiyor göğüsler hapla bir alakası yoktur bence