Hilalakcay3401 Mecburi hastane degıstırıcem 34 haftalıgım camlıca erdemde asuman hanıma gıden memnun kalan yada kalmayan lütfen fikirlerşnize ihtiyacım var sezeryan olucam az bi vaktim kaldı 🤦🏻♀️😂😂
Bubu84 Ben adalet zati can a gidiyorum bir arkadaşımda onda Doğum yaptı memnun kaldı .birde arkadaşımın Ablası iki çocuğunuda Ayşe Hürmüz katrancıda yaptı.
Hilalakcay3401 Bubu84 adalet hanımı cok duydum onada gıdebılırım askında muayene fıyatı nedır ılgılı bi doktormu