Asliasli_ 35 . Haftamdayım erken doğum riski var nst de sancı çıktı sonra serum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı sorum şu kızlar sancılanıp erken doğum teşhisi koyulduktan sonra kaç hafta erteleyebildiniz doğumu
Aysenur-yakarer28 Benim 20.haftamdan beri sancım kasılmalarım var rahim ağzı kısalığımda var erken doğum riskimde Serumlarla ve istirahatla uzatırsını gününüzü diye düşünüyorum bir de açıklık yoksa sıkıntı olmaz diye biliyorum 2 3 cm açıklıkla bile 1 ay dolanan var