Kızlar merhaba iki sorum olucakti
birincisi ben kan tahlili verdim sonuçlarını bugün en nabizdan bakabildim ben tsh için her ay veriyorum kan zaten 25 mg levitron kullanıyordum TSH 3.24 olmuş 50 mg yukselteyim mi tamda haftasonu girdi hastaneye de gidemiyorum doktoruma yazdım çocuğa zararı olur mu sizce bu değerin hemen onlenmezse yani bir hafta içinde 😟
İkincisi de B12 im normaldi o düşmüş onun için ilaç kullanan varmı aranızda tavsiyeleriniz nelerdir buda cocukta sıkıntı yapar mı tamda sonuç çıkınca haftasonu oldu aklım takıldı sormak istedim sonuçlarım aşağıda 👇

