Kuboss-98 Gizemkerem123 15. Hafta da rahim üzerinde kapatmış dedi 17 de de gittim aynı dedi. 6 gün sonra gittim 17+6 da 2 cm çekilme var dedi. Kaç haftalıksin bilmiyorum ama, haftan daha küçük olduğu için çıkar yukarı şuan bı sıkıntı yok dedi
UmranGrbz Ben 25. Haftayı bitirmek üzereyim ve kanama yaşadım 5 gün özelde yattım, doktorum Zeynep kamile yönlendirdi beni bundan sonra süreci öyle takip edeceğiz
Gizemkerem123 UmranGrbz geçmiş olsun inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın plesanta onde mi seninde o yüzden mi kanama yaşadın
Gizemkerem123 Kuboss-98 26 haftalik şuan renkli ultrason istedi on duvara yapışık mi diye bakılacak yapışık değilse konumu degisebilirmis
UmranGrbz Gizemkerem123 Evet amin hepimiz inşallah 32. Haftaya kadar çıkadabilir dendi totalis diye geçiyor şuanlık heyetten rapor başlattı dinleniyorum yatarak inşallah bir mucize olur diye bekliyorum
Busrafath Haftadayım 1 hafta önce yoğun kanamayla hastanede yattım 2 gün. Eşi aşağıda dedi. Rapor verdi sürekli uzanıp yatıyorum