incim2306 Bebek arabası markası önerir misiniz bazıları çok dandik olup kırılıyor hemen ayakları dönmüyormuş
Kubracigimm incim2306 mazi cossi hata 2 kullanıyoruz biz şok memnunuz. Kabin boy. Yenidoğan zamanından itibaren bunu kullandık. Çok hafif, pratik, açıp kapatması kolay. 2-3 çocuk büyütür kalitede. Travel sistem çok yer kapladığı için ondan almadık
Moonfaced incim2306 kraft yime kullanıyorum 4 senedir yağ gibi gidiyo araba tekerlekleride küçük çok memnunum tek eksisi 3 yaşından sonra çocuk uyursa küçük geliyor
07sym07 Babystyle travel sistem ben çok beğenerek aldım sürümü çok rahat tekerlekleri çok iyi rahatlığı da güzel